معرفی پروژه

برای شرکت‌های پخش و توزیع یکی از مهم‌ترین موارد ارائهٔ پروموشن جذاب به صاحبین مغازه‌هاست.

فکر کنید به عنوان یک شرکت پخش برای همهٔ مغازه‌ها یک پروموشن ثابت ارائه کنید. مثلاً به ازای ۲۰ محصول، ۲ محصول بیشتر به آن‌ها ارائه دهید. در این صورت اگر مغازه‌داری تعداد کمتر یا بیشتری فروش داشته باشد، این پروموشن برای او جذاب نیست. در صورتی که اگر میزان فروش و اطلاعات هر مغازه در داشبوردهای هوش تجاری به شرکت پخش نمایش داده شود می‌توان به صورت خودکار یک پروموشن جذاب به ازای هر سوپرمارکت ارائه داد.

چالش و راه حل

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

منبع یابی بهترین پرونده های سال.
- جان هنری، مدیر عامل شرکت تکوان -

اطلاعات پروژه

Contact Title
مشتری پخش دوغزال
Contact Title
کشور ایالات متحده آمریکا
Contact Title
فناوری های اصلی بینایی ماشین، هوش تجاری
Contact Title
راهکارها راه حل فناوری اطلاعات، طراحی
Contact Title
تاریخ 20 تیر 1402
Contact Title
هزینه 1,500,000 دلار

اطلاعات بیشتری لازم دارید؟