IMG_3D1770DE7635-1 copy

معرفی پروژه

شرکت آیسکو (IESCO) یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های تائيدشدهٔ مهندسي ايمني و بازرسی فنی در ايران است که در حال حاضر در سطح وسيعي از صنایع دریایی و نفت و گاز فعال می‌باشد

این شرکت برای بررسی جریان نقدینگی خود و تحلیل درآمد و هزینه‌های خود نیاز داشت تا بتواند تمام اطلاعات و تحلیل‌های لازم را در یک داشبورد اختصاصی ببیند. به این ترتیب یک داشبورد هوش تجاری برای این شرکت توسط تیم فردا ایجاد شد تا مدیران بتوانند حرکت بعدی خود را تعیین و اولویت‌بندی کنند. همچین این داشبور با به دست آوردن KPI به مدیران ارشد کمک می‌کند تا مدیران داخلی و بخش‌های مختلف را از نظر عملکردی در لحظه و سریع بررسی کرد.

چالش و راه حل

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.

منبع یابی بهترین پرونده های سال.
- جان هنری، مدیر عامل شرکت تکوان -

اطلاعات پروژه

Contact Title
مشتری iesco
Contact Title
کشور ایالات متحده آمریکا
Contact Title
فناوری های اصلی هوش تجاری
Contact Title
راهکارها راه حل فناوری اطلاعات، طراحی
Contact Title
تاریخ 20 تیر 1402
Contact Title
هزینه 1,500,000 دلار

اطلاعات بیشتری لازم دارید؟