معرفی پروژه
یک شرکت بازرگانی بزرگ را تصور کنید که هزاران محصول متنوع دارد. برای قیمتگذاری دقیق هر محصول نیاز به وقت بسیاری است. در صورتی که میتوان با استفاده از دیتای قیمتگذاریهای پیشین قیمت محصولات دیگر را به طور دقیق تخمین زد. این دقیقاً کاریست که فردا برای شرکت بازرگانی راد انجام میدهد.
بازرگانی راد بزرگترین هایپر مارکت عمده فروشی قطعات خودرو کشور است برای اینکه این بازرگانی بتواند محصولات خود را دقیق قیمتگذاری کند، قیمتهای قبلی محصولات مشابه در نرمافرز اودو بررسی و تحلیل میشود. سپس قیمتهای محصولات جدید در کمترین زمان تخمین زده و ارائه میشود.
چالش و راه حل
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد.
- اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را مستند کنید.
- خطوط توسعه خودکار
- به طور عینی با توانمندی نوآوری کنید.
- غلبه بر آزمایش توسعه پذیر.
- اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را مستند کنید.
- خطوط توسعه خودکار
- به طور عینی با توانمندی نوآوری کنید.
- غلبه بر آزمایش توسعه پذیر.